HANDELSBETINGELSER!

Ved bestilling af catering/mad til arrangementer fra “Hos Vipsen” gælder følgende salgs/bestillingsbetingelser:



Handel - Du kan handle med os på følgende måder:

  • Sende en forespørgsel til os                  - Vi vil svare tilbage på det tlf. nummer eller den mail du har oplyst
  • Skrive til os på mail: hosvipsen@yahoo.com
  • Ringe på Tlf:  +45 31 45 80 74  
  • Komme forbi butikken i vores åbningstid og lav din bestilling sammen med os:  Hillerødvej 42B, 3300 Frederiksværk 
  • Ved bestilling af mad til arrangementer godkender du automatisk vores Handelsbetingelser

Bestilling

  • Ved bestilling + 6 måneder før arrangement, betales et depositum på 1500kr
  • Bestil i god tid. Gerne minimum 7 dage før
  • Endeligt antal skal oplyses senest 7 dage før arrangementet. Derefter er antallet bindende
  • Der kan ændres i de sammensatte menuer efter ønske. Der kan forekomme prisændring heraf.
  • Kokke og serveringspersonale kan arrangeres -
  • spørg venligst om pris

Afhentning/Levering af maden

  • Alt mad leveres i engangsemballage. Ønskes maden anrettet på vores porcelæn, skal der gøres opmærksom på dette ved bestilling. Alt porcelæn leveres tilbage rengjort senest 3 dage efter arrangementets afholdelse. Hvis ikke pålægges et gebyr
  • Ønskes maden leveret, så spørg efter pris
  • Stege leveres hele, med mindre andet er aftalt. Sørg for et skærebræt og en skarp kniv. Er der tvivl om, hvordan kødet skal skæres, så spørg endelig vores personale.

Returnering af tom service

  • Termokasser skal leveres rengjorte tilbage
  • Hvis maden er anrettet på porcelæn, skal alt porcelæn leveres tilbage rengjort senest 3 dage efter arrangementets afholdelse. Hvis ikke pålægges et gebyr

Betaling

  • Betaling kan ske enten kontant, med kort, EAN-nr. eller Mobilepay ved levering/afhentning. Beløbet kan også overføres via bankoverførsel. Ønskes dette skal betalingen dog være os i hænde senest 3 dage før arrangementet
  • Vi tager forbehold for prisændringer samt udsolgte varer

Afbestilling

  • Hvis arrangementet afbestilles frem til 3 måneder før arrangement får man fuld depositum retur 
  • Hvis arrangementet aflyses senere en de 3 måneder før, forbeholder vi os retten til at tilbageholde depositum 
  • Aflyses arrangementet mindre end 8 dage før arrangementet, forbeholder vi os retten til at fremsende faktura på 50% af regningen 
  • Aflyses bestillingen under 48 timer før arrangementet forbeholder vi os retten til at fremsende faktura på 100% af regningen







Du er meget velkommen til at ringe til os på tlf. eller skrive til os på mail, hvis du har nogle spørgsmål.

HER

TLF:  +45 31 45 80 74