Frisk, smagfuld og smukt anrettet mad din fest – naturligvis med de bedste råvarer 🗸
Vælg mellem vores lækre menuer, bufféter, platter mm. – sammensat til dig, for at fuldende dit arrangement.
Hos Vipsen har du altid mulighed for at sammensætte og skræddersy din helt egen menu.
HUSK at bestille i god tid!
Bestil i god tid da vi oftes er booket flere uger frem (kontirmationsdage/bryllupsdage ofte 1 år i forvejen).
Menu aftales senest 14 dage før arrangement.
Endeligt antal skal oplyses senest 7 dage før arrangementet. Derefter er antallet bindende.
Der kan ændres i de sammensatte menuer efter ønske – der kan her forekomme prisændring.
Har du specielle ønsker omkring menu eller retter som du ikke finder på vores side. Så sig til, vi har dygtige kokke der gerne imødekommer dine ønsker
Alt mad er som udgangspunkt færdiganrettet i porcelænsskåle/fade.
Ønskes anretningen i engangsemballage, skal der gøres opmærksom på dette ved bestilling (der vil forekomme gebyr på dette).
Der skal selv sørges for fade/skåle til anretning af det ‘varme’ såsom kød, kartofler, sauce mm. – der er mulighed for at låne dette hos os, så oplys venligst ved bestilling.
Alt porcelæn leveres tilbage rengjort og senest 3 dage efter arrangementets afholdelse eller efter aftale.
Hvis vi ikke er at træffe i butikken ved returnering, sættes dette blot i buret udenfor butikken.
Hvis ikke service samt termokasser er rengjort ved returnering, vil der blive pålagt gebyr på
min 500kr.
Ønskes mad leveret, så spørg efter pris.
Vi har dygtige chauffører der leverer og gennemgår menuen med jer eller jeres personale.
Stege leveres hele. (Sørg for et skærebræt og en skarp kniv) – er der tvivl om hvordan kødet skal skæres, så spørg endelig vores personale.
Medfølger der brød til jeres forret eller buffet, opvarmes det blot i ovn før servering
Brød til kolde borde og platter. Rugbrød og lyst brød er klar til servering
Hvis der medfølger sauce til jeres menu, sørger i selv for gryde og opvarmning af sauce.
Kokke og serveringspersonale kan arrangeres. Spørg venligst om pris.
Betaling skal være os i hænde senest 5 dage før arrangementet.
Betaling kan ske via:
Hvis bestillingen afbestilles frem til 3 måneder før arrangement, får man fuld depositum retur
Hvis bestillingen aflyses senere end de 3 måneder før, forbeholder vi os retten til at tilbageholde depositummet.
Aflyses bestillingen mindre end 8 dage før arrangementet, forbeholder vi os retten at fremsende en faktura på 50% af regningen.
Aflyses bestillingen 48 timer før arrangementet, forbeholder vi os retten til at fremsende en faktura på 100% af regningen.
Vi tager forbehold for prisændringer samt udsolgte varer.
Se i øvrigt vores handelsbetingelser her →
Har du spørgsmål, eller specielle ønsker til dit arrangement, så ræk endelig ud til os på tlf. +45 31 45 80 74 eller e-mail hej@hosvipsen.dk
Vi er altid klar til at svare på dine spørgsmål, og give inspiration til lækker mad til dit næste arrangement.
Ring til os på +45 31 45 80 74
Udfyld formularen lige her under
Send en mail til hej@hosvipsen.dk
Udfyld formularen med dine ønsker, og så vender vi tilbage hurtigst muligt.
Bestillingen er ført bekræftet når du får en tilbagemeldelse fra os.
Ved bestilling af mad til arrangementer godkender du automatisk vores Handelsbetingelser
| Hjemmeside af ANDREEA ANNIINA